deneme

deneme

Friday 22 November 2013

Haydi Yastik Savasina





                         Yine soguk bir Hollanda Gununden Herkese Merhabaaaaaaa :)


 Bu aralar ev icin bir aksesuar alma modundayim ki sormayin gitsin :) Pahalisi, ucuzu binlerce aksesuarla Hollanda tam bir aksesuar cenneti.. Buradaki tek sorun mutfak urunlerinde herseyin birbirinin aynisi olmasi. Bir magazaya girersiniz, bir bardak gorursunuz ve cok begenirsiniz. Sorun su ki diger gireceginiz 100 magazada da ayni bardagi, hemen hemen ayni fiyata gorursunuz, degisse degisse rengi degisir. Daha sonra bir arkadasiniza rastlar, onunla birlikte evine gidersiniz, o bardagi orda da gorursunuz ''offf ya bu ne boyle Kizilay bardak dagitmis'' diye dusunur, bi kahve iceyim bari diye baska arkadasiniza gidersiniz, kahveniz o bardakta gelir.. Bardak beni takip ediyor resmen diye dusunup, eve gelirsiniz, esiniz o bardagi size hediye almistir :)) Bu anlattigim sadece bardak icin gecerli degildir. Hemen hemen butun mutfak urunlerinde, tum Hollanda birbirinin aynisidir ( Sadece asiri pahali mutfak urunleri satan magazalar haricinde, onlarin da kapisinin onunden gecmekle yetiniyorum genelde ) Hal boyle olunca da ilk gordugunuz seyi hemen begenip almamayi, akabindeki 50 farkli dukkana girip aynisindan o kadar fazla yoksa, o zaman almayi ogrenirsiniz.

      Bende bu gunlerde bir yastik arayisi icine girdim. Koltuklarda buyuklu kucuklu rengarenk yastiklara bayiliyorum. Her ne kadar dekorasyonla ilgilenenler, kirlentlerin modasinin bu gunlerde gectigini soylese de, bana gore evde daha sicak bir hava yaratiyorlar. Kirlent veya ev ile ilgili ne olursa olsun, aklima gelen ilk yerler, Dok2, Blokker veya Eijerkamp magazalaridir. Dok2 daha uygun ucretli seyleri bulabileceginiz super bir magazadir. Ne zaman gitsem kendimi kaybettigim yerlerin basinda gelir. Eijerkamp ise daha cok pahali, fakat orijinal urunlerin satildigi bir magazadir. Blokker ise yine Dok2 gibi uygun ucretli fakat bana gore Dok2 kadar guzel olmayan bir magazadir. Tum saydigim markalarin Hollanda icerisinde magazalar zinciri vardir. Ileriki postlarimda Hollanda ev ici dekorasyonu yazisi yazmayi dusunuyorum. Hollandalilar ne tarz mobilya alirlar, bizden farklari nelerdir hangi aksesuarlar genelde daha cok satilir. Bu gibi seyleri paylasmak istiyorum. Benim gibi Hollanda' da yasamaya karar vermis arkadaslarimiz icin daha aydinlatici olacagini dusunuyorum. Cunku farkli bi ulkede hangi markadan ne alinacagini bilmediginizde, genelde aldiginiz seylere degerinin cok ustunde fiyatlar odersiniz. Bu da, zaten yeni bir ulkeye tasinmanin verdigi ekonomik sorunlarinin yaninda size pek yardimci olmaz. Esiniz Hollandali olsa bile, eger benim esim gibi ( ve genel esler gibi ) bu tarz seylerle ilgili degise, size o da yardim edemez :)
 Hollanda' da yasamiyor bile olsaniz sizin de Hollanda dekorasyonunu gormek isteyeceginizi dusunuyorum. Ne de olsa yeni fikirler her zaman guzeldir :)

Gelelim benim gozume takilan kirlentlere....






 Bu kirlent benim ilk favorim. Dokusu, yumusakligi, renklerine bayildim dogrusu.


                               Benim biricik mankenim, canim esim :) Her kosulda yardima hazir ^^





                                            Bu kirlent cok gercekci duruyor degil mi ?








 Uzerinde en cok dusundugum, en favori kirlent. Bunu cok cok begendim. Sanirim bunu alacagim



                                 Crismas etkileri dukkanlarda kendisini gostermeye basladi


                                                            Cok sirin bir yastik


                                            Bu yastigin uzerinde de cok dusundum :)



Sizin favoriniz hangisi ? Siz hangilerini daha cok begendiniz ?

Herkese mutlu gunler diliyorum...





















16 comments :

  1. Bu kareleri görünce aklıma hemen birşeyler yapasım geliyor:) hepsi birbirinden güzel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende cok seviyorum DIY seyleri ama burada malzemeleri almak urunleri almaktan cook pahaliya geliyor diye kucuk projelerle ugrasiyorum daha cok :) sen benim yerime de yap bende blogundan okuyup ic gecireyim :))

      Delete
  2. bence açık renk bir L koltuğun üzerine kırmızı siyah beyaz detaylı yastıklar asil ve elegan bir görüntü veriyor onları oyüzden tercih ediyorum.Ama yastık benim için sıkıldıkça değiştirilecek harika bir aksesuar daha sıcak atmosfer yaratmak istediğimdede renkli olanları tercih ediyorum.Yani bende yastıkları çok seviyorum ve bol bol kullanılmasından yanayım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen canim bende:) ya sikildikca yastik dikerim yada satin alirim :) ben genelde renklilerden yanayim :)

      Delete
  3. yeni rastladım

    kafa dergi ve ters düz adlı bloglarıma da ısrarla yorumlarınızla bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hosgeldiniz.. Bloglariniza goz gezdiricem :)
      Sevgilerimle

      Delete
  4. merhaba:) güzel yastıklar. ah ah ne aramıştım şöyle cicibicibir yastık.en son internetten buldum ama.. yastık çok hoş bişiya, koltuğu tamamlıtyor daha hoş bir hava katıyor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. merhaba :)
      aynen bende oyle dusunuyorum.. Yastiklara asiri bir ilgim var aslinda tum ev aksesuarlarina oyle.. ama yastiklarin yeri bi ayri.. bende surekli arastiriyorum internetten yeni neler gelmis diye yada magaza magaza geziyorum :)

      Delete
  5. bilokumdaki yorumunda da söledim ama brugges danteli de çok meşhur. gidince unutma. dantel ve çikolata.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mutlaka gidince alicam o meshur dantellerden :)) Cikolata hic deme gitsin :)

      Delete
  6. Ben dekorasyonla ilgili yazılarını bekliyorum o zaman. Kendim henüz gidemedim ama yengem her gittiğinde birşeyler istiyorum. Aşağı yukarı fiyatta bildirirsen süper olur gerçekten :) Bir de mağaza ve ürün tespiti yapıp yengeme aldırmak yani nokta atışı yaptırmak çok keyifli oluyor. Şu mağazadan şunu istiyorum gibi :)
    Ben renkli kırmızı / bordo ağırlıklı yastıkları çok beğeniyorum ve dekorasyon modasını bilmem yastıklar bir evi sıcak gösteriyor bence :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onerilerini dikkate alicam gelecek sefere fiyatta bildirmeye calisirim :) Cok yakinda dekorasyon yazimda gelecek :)
      Kirmizi agirlik benimde favori yastik rengim :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)