deneme

deneme

Thursday 28 November 2013

Hollanda' da Bir Gun #1

 Herkese Merhabalar :)

Bugun  Hollanda sokaklarindan ve biraz da  hayatimdan gozume takilan kareleri sizlerle paylasmak istiyorum... Hadi bakalim deklansorume saglik diyelim :)


    Esimin dogum gununde hediye gelen alarmli saati.
 Baslarda alarm caldiginda, sarisin sekerin dans etmesi her ne kadar hosuma gitse de, simdilerde her sabah 5 te bende sifir makyaj, sacim basim daginik, guzel veya bakimli olmaktan son derece uzakken, bu kizin kirmizi ic camasirlari ve duzgunce sekillendirilmis saciyla esimle flortlesmesi beni sinir ediyo :)






 Yataktan kalkmak zor geldigi icin biraz kitap keyfi yapayim dedim. Zaten alltaki fotografta goreceginiz gibi sabahin erken saatlerinde disari cikmak o kadar ic acici degil ( pisilimisili den ozendim, tirnaklarima nail art yaptim..cok ta kotu olmadi caniiim

)





 Kendime gelip alt kata indigimde, kapinin onunde ayakkabima birakilmis hediyeyle karsilastim. Romantik Sinterklaas' im benim  :)
Icinden bas harfimin cikolatasi cikti. Sanirim bu hafta biraz kilo alicam


Usengeclikte sinir tanimayanlar bu tabak tam size gore...Yemeginizi masada oturup yemek istemiyor yada kucaginiza tabak koymak istemiyorsaniz ya da daha hizli sekilde yemek istiyorsaniz bu tabaklardan aliyormussunuz. Ergonomik tutacagi sayesinde tek elle, eliniz yanmadan rahatca tutup hizli hizli yemek yiyebiliyormussunuz..Icerisindeki aciklamada el yanmasina ve masada yemek yemeye son yaziyor :) Aman bu usengec Hollandalilar ne bos islerle ugrasiyorlar :) 




 Bir canta dukkaninin sembolu. Ay keske sahisini koysalarmis diye ic gecirirken onumden birisi atiyla gecti :)
En modern sehirlerde dahi, onunuzden her an birileri atlariyla gecebilir. Kasabalardan veya ormanlardan hiic bahsetmiyorum



Cok hosuma gidiyor sokaklarda boyle sirin banklar gormek .Fotografta gozukmuyor ama burasi  islek alisveris caddelerinin birinin ortasina kurulmus,biraz buyuk bir alan. Burada bir suru domuz, fil, fare kafali bebeklerden banklar var.




Evinizin balkonunda oturdugunuzu hayal edin. Ince bir nehir, bir kac kugu ve yaban ordekleri sizin manzaranizi olusturuyor...Enfes degil mi!


 veee kendinize ait kucuk bir kanonuz var, istediginizde nehri gezintiye cikabiliyorsunuz....







Markette karsilastigim, motorcu ceketi, botlari, ters takilmis sapkasi, uzun saclari ve top sakaliyla belki motoruna bindigi zaman son derece ''cool'' gozukebilen fakat esinin direktifleri dogrultusunda markete camsil almaya gelen motorcu amca sana sesleniyorum: Her erkegin hazin sonu, esinin istediklerini almak icin markete gitmektir. Ayrica o elindeki camsil sisesiyle de hic te havali gozukmuyorsun :)





Yilbasi, etkilerini yavas yavas evlerin pencerelerinde ve bahcelerde gostermeye basladi. Yakinda yilbasi postuda yayinlayacagim..Her yer isiklandirilmaya basladi ve cam agaclari coktan suslendi ve bahcelerdeki, marketlerdeki yerlerini aldi.
Bu, mesela komsumuzun yilbasi agaci fakat duzgun fotograf cekemedim. Cunku sokaklar Hollanda' da cok karanliktir.

 Dun kahve icmek icin girdigimiz boylece kesfettigimiz, sicacik bir kafe...Kafenin tum duvarlari plakalarla kapliydi..


Bugunluk benden bu kadar... Mutlu Kalin...

Tot Ziens !!!










26 comments :

  1. bir kere gittim ama ben çok sevdim Hollanda'yı yaa. Diğer avrupa ülkelerinden çok farklı. Ve istanbul gibi kalabalığı, trafiği yok :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. O halde sizi bir daha bekliyoruz buraya :)
      Evet daha sakin daha tertipli :)

      Delete
    2. ya araştırıyorum. temelli yerleşmenin yollarını arıyorum şu an

      Delete
  2. Bayılıyorum şu nehir&göl kıyılarındaki evlere..
    Motorcu amca da çok iyiymiş :)

    ReplyDelete
  3. saat harika =)) gördüğüm en değişik saat. değişik banklara bende bayılıyorum kent mobilyası önemli neşeli parçalar insanın içini açıyor. ancak fotoğraflardan belli orası soğuk =) izmire daha soguklar gelmedi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim :) Saat harika fakat sinir bozucu :)
      Simdi Izmir' de olmak wardi ozaman..aaah..Oraya kis hic gelmez bilirim, burdan da hic gitmez :)

      Delete
  4. çok alemsin ya saati kaldırıp atmak üzere gibi konuşmuşsun domuz bankta ne şirinmiş öyleyine çok güzel birpost olmuş tatlım sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogum gunu hediyesi olmasa atarim :))
      Tesekkur ederim canim :)
      Sevgiler benden

      Delete
  5. her şey çok hoş.
    direk dansçısı.
    süfliz hediyeler.
    hayattan kareler.

    amsterdamda taksi şöförleri türk biliyor musun. konyalı afyonlu filan.
    bir de cami var, yanında da dönerci.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim deepcim :)
      Burada elini sallasan donerci zaten, Hemen hemen her sehirde de bi tane cami var :) Ama en buyuk cami Rotterdam' da. Rotterdam' a gittigimde mutlaka gidip gorucem, merak ettim ne kadar buyuk oldugunu :)

      Delete
  6. ŞAHANE BU ŞEHİR ŞAHANE POST ŞAHANE,TEŞEKKÜRLER
    ÇOK SEVGİLER

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim :)))
      Sevgiler benden, opuyorum :))

      Delete
  7. ayy çok hoş olmuş yine yazın herzamanki gibi :) ve yine herzamanki gibi çok güldümm :) tırnaklarına da bayıldım ayrıca :) bence o güzel ellerle daha çok nailart yapmalısın ^_^
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin , resmen dort koseyim su anda :)) Iste senden ogrendikce yapiyorum nail art :) Daha bol nail art modelleri bekliyoruzzzzzz :)

      Delete
  8. Motorcu cool amcaya çok güldüm :)
    Bir de önünde kuğu süzülen eve uzun uzun baktım, yok yok gerçek değildir canım diyerek kendimi avuttum sonra :)
    Kısacası bu yazını da eğlenerek okudum, eline koluna klavyene sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onunde kugu suzulen evde bende bol bol fotograf cektirdim, simdilik sadece fotograf cekmekle yetiniyorum :)))
      Yine guzel yorumlarin icin cok tesekkur ederim :))
      Sevgilerimle :)

      Delete
  9. Ohh sizlerin sayesinde görmediğimiz yerleri de görmüş kadar oluyoruz vallahi :) Arkadaş ortamında Hollanda hakkında konu açılırsa benim de söyleyebilecek şeylerim var artık :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu bana boyle aktarabiliyorsam :)))

      Delete
  10. Off o saat ne kadar güzelmiş öyle, nail artlarını da sevdim. Sokak fotoğrafları da harika. O kadar merak ediyorum ki Hollandayı kardeşim ve annem gitti sıra bana geldi, inşallah seneye ben de geleceğim oralara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim :) kendimce nail art yapmata calisiyorum :)
      haftada bir yeni sokak fotograflari yayinliciim :) seneye mutlaka bekliyoruz seni Hollandaya o zaman :))

      Delete
  11. red lıght dıyorum ve susuyorum :( ne uzulmustum anlatamam :( yalnız esıne gelen saateee bayıldım hatta ayy gorsem alırdım deıdm hahaha..tatlım cekılısıme bekleırmn...ulke farketmex hahaha...sevgılr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Red Lightta benimde uzuldugum kisiler olmustu dogru soylemek gerekirse :(
      Eger sorun olmazsa ulke tabiki de seve seve gelirim cekilise :)
      Opuyorum :) Ayy Allahim bana bol sans hehe

      Delete
  12. Çalar saate bayıldım gerçekten ben de :)) Bu arada Avrupa’daki mağazaların vitrin tasarımlarının bomba olduğunu duymuştum. Bu konuya da değinirsen süper olur benim gibi meraklılara... Yılbaşı vitrinlerini düşünemiyorum bile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yilbasi vitrinleri yazim gelecek :) Su anda deli gibi fotograf topluyorum. Dedikleri dogru, bazi vitrinler dudak ucuklatacak guzellikte :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)