deneme

deneme

Monday 25 November 2013

Komik / Ilginc Hollanda Reklamlari



Herkese kocaman bir merhaba :)


      Haftanin ilk is gununde sizlerde Pazartesi Sendromu varmi bilmem ama bende bi var ki sormayin gitsin...Yataktan kalkasim gelmiyor, zar zor ha gayret kizim sen neler basardin bunuda basarirsin diye kendimi yataktan disari atiyorum, gel gor ki simdi de canim yemek yemek istemiyor, off ne kotu su Pazartesi sendromu diye dusunurken ufak bi detaya gozum takiliyor... Ben calismiyorum ki !! Pazartesi sendromu calisanlarda olur ...
Ciiiik hic oyle degilmis. Arastirmacilar ( bu arastirmacilar Isvicreli bi grup issiz bilimadami. Bern' de yasiyorlar, isleri gucleri her seyi arastirmak, mahalleli de bikmis bezmis bunlardan. Cok meraklilar ya mahallede ne oluyo ne bitiyo onu da arastiriyolar, mahalleli imza toplayip yakinda bunlari atacaklarmis ) arastirmislar, Pazartesi sendromu ev hanimlarinda calisan bayanlara gore daha fazlaymis ! E bende su aralar zorunlu ev hanimligina terfi ettigim icin Pazartesi Sendromum burdan gelmeymis :)


Ben biraz once kendi sendromumu yendim ve hemen bilgisayarin basina yazim icin oturdum. Hollandalilarin genel olarak tum reklamlari komik veya enteresan. Bazi reklamlari bizim reklamlarla cok benzerlik gosterse de genel olarak bizimkinden daha eglenceli ve komikler. Benim felsefem ''Mutsuzlugu yenmenin en kolay yolu mutlu olmaktir'' :)  Canim sikkin oldugunda yada moralim bozuk oldugu zamanlarda komik seyler izlersem moralim hemen duzelir.  O yuzden de aklima sizlere Hollanda reklamlarindan bir kac ornek vermek geldi. Hem Pazartesi Sendromumunuzu yenersiniz, hem de Hollanda reklamlarina bi goz atarsiniz... Evet Sevgili Seyirciler, siki durun ''Doktorum'' programimizda sizlere Pazartesi Sendromunu yenme recetesi verecegim..

 Oncelikle malzemeler gelsin ekrana :


1- Bol kahkaha ( agzinizi korkak alistirmayin, ne kadar bol kahkaha o kadar guclu silah )








2- Benim Blogumu Okumak ( Evet ayni arastirmacilar, arastirmislar benim blogumu okumak Pazartesi Sendromunda cok etkiliymis )

3- Birazdan verecegim Videolari izlemek

Malzemelerimizin hepsini karistiriyoruz ve Pazartesi Sendromumuzu yeniyoruuuzz, iste bu kadar basit :)











 





Herkese simsicak, musmutlu bir hafta diliyorum :))












11 comments :

  1. Hiç güleceğim yoktu çok tatlı reklamlar yapmışlar :D Bu arada ben de beklerim bloğuma :) http://sargitaderki.blogspot.com

    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim :) Bende sana ugrarim
      Gorusmek uzere :)

      Delete
  2. İşten o kadar bunaldım ve yoruldum ki şu an yerinde olmak istedim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :(( Ben calismak istiyorum sen calismamak keske yerleri degistirsek :)

      Delete
  3. :) hıh şimdi cuk oturdu benim pazartesi hallerim

    ReplyDelete
  4. Videolar beni gülümsetti:)
    Pazartesilere gelince, çalışsak da çalışmasak da, taa çocukluğumuzda beynimize kazınmış. Güzel hafta sonlarından sonra okula koşturma, derslerle boğuşma, koca bir haftanın ilk günü işte. Sevgiler, selamlar Antalya'dan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu gulumsetebildiysem :) tespit cook dogru :) hic dusunmemistim bu acidan , ne kadar uzulurdum herpazartesi okula gitmek hic istemezdim :)
      Sevgilerimle :)

      Delete
  5. ne iyi oldu bana yorum bırakmanla ben de sana ziyarete
    geldim:) şöyle bir bloguna ziyarete çıkayım :)

    ReplyDelete
  6. hah haaaaa sen komiksin yaaaa.


    :)))

    ReplyDelete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)