deneme

deneme

Thursday 19 June 2014

Hollanda'ya Yaz Geldigini Nasil Anlarsiniz ?




                                

                (=^.^=) Herkese Merhaba Sevgili Seyirciler(=^.^=)


Benim gibi her gunes gordugunde ''yaz'', yagmur gordugunde ''sonbahar'', kar gordugunde ''kis'' oldugunu dusunenlerdenseniz, Hollanda'da isiniz zor. 
Burada Turkiye'deki iklimden birazcik(!) farkli bir iklim anlayisi soz konusudur. Ama korkmayin yine ben yaninizdayim ve bu zorlugu da birlikte asiciiz...



Asagidaki siklar gerceklesiyorsa Hollandaya yaz geldigini anlarsiniz



(*) Dondurmanizi  eriyecek korkusuyla hizlica yemek zorunda degilseniz... (Aslina bakarsaniz erimesi icin en az 2-3 saat gecmesi gerekiyor :D)


(*) Sort giymek size iyi fikirmis gibi gelmeye basladiysa...  Ta ki gunesli hava, siz evden olabildigince uzaklasana kadar bekleyip, yerini sagnak yagmura ve ruzgara birakana kadar...



(*) Ayni gunde 4 mevsimi birden yasayabiliyorsaniz...


(*) Mangal yapmak icin 2 kisiye ihtiyac duyuyorsaniz... ( Bir kisi mangalla ilgilenmek , digeri de semsiyeyi tutmak icin)


(*) Gunes gozlugunu bi takip bi cikariyorsaniz...


(*) Sicak bastigi icin ictiginiz o buz gibi bira, birden elinizi ve icinizi usutmeye basladiysa...


(*)Her yerde parmak arasi terlikli, koca ayakli Hollanda'li erkekleri gormeye basladiysaniz...



(*) En vazgecilmez aksesuariniz, semsiyenizse...



(*) Ve son olarak tabi ki sagnak yagmur yagiyorsa...









27 comments :

  1. inan bana istanbul'u anlattın!
    artık biz de holllandalılaştık,en azından havası
    öpüyorum cancan kanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayyy cok guldurdun beni, iyice Hollandalilasti Istanbul desene :)))
      Esimde cok guldu yorumuna :) Canim kankacim iyi yurekli kadin, seviyorum seni :*
      Senide cirkin olunuda opuyorum :D

      Delete
  2. Ay tam benlikmiş yaz çocuğuyum ama yazı sevmiyorum :))
    Bünyemde üşümeyi kaldırmıyo :D
    Ama havası ne güzelmiş yağmurdan güzeli var mı ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zamaaan hemen yerleri degistiriyoruz , yaz cocuguyum yaz delisiyim, gunes enerjisiyle calisirim :)
      Cocukken gozlukluydum o zamanlarda yagmur yaginca gozluklerimi silmekten nefret ederdim ve aliskanlik kaldi hala yagmuru hiic sevmem :)

      Delete
    2. Ay ben de hava aydınlık ama güneşsiz olsun baika bişey istemem :)
      İstemediğin ot burnunda biter derler ya gerçekten de öyle :))

      Delete
  3. Yazları Hollanda'da yaşamak isterdim, yağmuru da severim:))
    Bu gün yağmur yağdı ama çekilmez bir sıcaklık var Türkiye'de :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yagmur severler dernegi kuruyorum ve hemen aliyorum seni buraya. bende oralara geleyim daha bol gunes daha az yagmur :))
      Ayy ben o cekilmez sicagi bile ozledim :)

      Delete
  4. ahh buralar başladı güneşten yanmalara güneş kremsiz sokağa adım atılmıyor..yağmur sevenleri hollandaya alalım ozaman :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen oyle yagmur severlerin hepsinin basimin uzerinde yeri var. Ben anahtari paspasin altinda burakayim kim isterse anahtar degisimi yapalim bir haftalik bende Turkiyeye gelmis olayim :)

      Delete
  5. çok güzelmiş :) ben yazları pek sevmiyorum ki yaz doğumluyum ama sevmiyorum çünkü sarışın renkli gözlü ve bembeyaz tenliyim güneş rahatsız ediyor bayılırım yağmura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zaman seni anlarim :) Sen buraya gel benoraya geleyim. Ne gunesten etkilenirim, ne yanarim piserim. firina koysan sesimi cikarmam :) Bol bol semsiye getir gelirken :)

      Delete
  6. Dün yine doluları aldık elimize :) Yaz bu kez bizi özlememiş. Ne olacak düşünüyoruz kara kara :) Hollanda'da komşu olma meselesi de neden olmasın :) Bir gün olur belki...

    Sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aman Allahtan bugun dolu yagmiyor , hava soguk ama en azindan gunesli ( tamam buna tam gunesli denmez, guneslimsi )
      Dedigin gibi yaz bizi hic ozlememis baksana ne orada ne burada, hicbiryerde yuzunu gostermiyor
      Her zaman beklerim :))
      Sevgilerimle ^^

      Delete
  7. Hiç Türkiye gibi sıcak olmuyor sanki canım. Sürekli yağışlı bir hava var demek ki..
    Olsun sen bol bol Türkiye ye gel..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok nerdeeee yarisi bile yok, keske olsa :) o zaman burasi tadindan yenmez :)
      Zaten bende oyle yapiyorum, solugu ikide birde turkiye de aliyorum :D Sen benim yerime miniklerinle tadini cikar :D
      opuyorum :*

      Delete
  8. Ben de tam benlikmiş diyenlerdenim yağmuru seven ama üşümek de istemeyen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usumeyi sevmiyorsan sakin yazin gelme buraya, hatta kisinda gelme :) Ya ben cok cabuk usuyorum ya hava burada gercekten soguk :)
      Ama bi caresi var demi.. Yagmurus seviyorsan kalin giyin oyle gel :)

      Delete
  9. aneeer slm biraz önce d&r dan geldim bir zamanlar cin aliyle ilgili bir yazı yazmıştım bloğumda ve sende eşine almak istediğini söylemiştin görünce aklıma sen geldin belki burdan annen alıp sana gönderir yada yanına gelirken getirir haberin olsun :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazelcim harikasin !!!!! Kesinlikle anmeme soylicem alsin bana. Ayyy nasil mutlu oldum anlatamam cooook tesekkur ederim :)
      esinede sana da cok sevgiler :)

      Delete
  10. Ben orada hiç yaşayamam demek çünkü gri gökyüzü enerjimi fena düşürüyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. al benden de o kadar... intiharlik bir hava var burda genelde :)

      Delete
  11. Yagmur sevenler dernegine ben de katilmak istiyorum:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldin o zaman .. hemen sana dernegin gold card ini cikariyoruz ve seni buraya transfer ediyoruz :D

      Delete
  12. Selammmm , yağmuru severim ben ama tabi karman çorman bir hava olunca çok sevilmez ya :)
    mimledim seni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok gec gordum Nesrincim , kusuruma bakma. Bloguma bi aralar giremiyorum. Cok tesekkur ederim mimin icin. En kisa zamanda yapicam
      Sevgilerimle :D

      Delete
  13. Eneeeeee Hollandalılar da mı mangalcı

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemde cok feci :) isleri gucleri her ozel gunde mangal yapmak :) IBrahim Tatlises kilikli bu millet :D

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)