deneme

deneme

Friday 13 June 2014

Hup Hup Holland !



                                               

                                                  (=^.^=)
Gunesli sicacik bir Hollanda Cumasindan herkese merhabaaaaaaaa !!
                                                  (=^.^=)


          Ilgilenenleriniz bilirler bugun 2014 Dunya Kupasi maclari basliyor. 
Bizimde ( Hollanda olarak ) ilk macimiz gecen  dunya kupasi finallerinde yenildigimiz Ispanya... Sokaklar , evler, insanlar haftalardir tamamen dunya kupasi havasinda... Bizde bugun bu havaya coktan girdik ve tum diger Hollandalilar gibi turuncu kiyafetlerimizi giydik :) Marketler, magazalar, kisacasi her yer aslan figurleriyle donatilmis ve Hollanda resmi rengi olan turuncuya boyanmis vaziyette. Hemen hemen her evde Hollanda bayraklari asili.


             Yarim saat sonra mac baslayacak bizde esimle heyecanla bu anin gelmesini bekliyoruz.







Bu aralar Amsterdam'a gitmedim. Fakat Amsterdam'da cok guzel suslemeler gorebilirsiniz. Gitmedigim icin elimde foto olmadigindan size internetten Amsterdam Oranjestraat'ta gorebileceginiz suslemelerden bi tanesini calayim dedim.
                                                (=^.^=)
Son olarakta bu ana kendimizi kaptirdigimizi belgelerle size kanitlamak isterim :D



 Kafamda Hollanda taci gozumde turuncu mac gozluklerim tum gun gezdim. Sakin bana deli demeyin tek deli ben degildim ;)


Size mutlu ve bol kahkali bir Cuma aksami diliyorum. Esimi daha fazla soguk biralarla basbasa birakmayayim ve asagi kata ineyimde birami yudumlayarak macimi izleyeyim..

Hollandalilar ne derler bilirsiniz HUP HUP HOLLAND !!!

19 comments :

  1. Heh he
    Babam bende o seyrediyor ben yyorgun yatakta net gezinme yapıyorum
    Size bol şans
    Muahhh
    Havva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe babana sevgilerimi ve saygilarimi iletiyorum :)) oda bizim gibi mac heyecanina kaptirmis kendini desene :)) ooh yorulduktan sonra yataga uzanip nette gezinmesi gbi yok cok seviyorum yatip blog okumayi :)
      Benim yerimede dinlen cook optum cook

      Delete
  2. Süpersiniz ! Bende Almanya bayrağı takmak istiyorum ama bakalım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekurler :)Takin takin :) bizde hem turk hem Hollanda bayragi astik :) yasadigimiz ulkeyi desteklemek lazim dimi :)

      Delete
    2. Kesinlikle öyle :) Ben de türkiye deyim Almanya bayrağımıda astım :)

      Delete
  3. Tebrikler o zaman 5 -1 harika skor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet bencede guzel skor elde ettik :)

      Delete
  4. cok sekersinizz...

    http://seyahattutkunu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler Gulcincim. Sizin NY seyahatinizi merakla bekliyorum :)

      Delete
  5. Tatlım eski yazıları okumuyorsun ;)))))))
    Havva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walla dogru dedin hic aklima eskilere bakmak gelmedi :) dur bi okuyayim :* :*

      Delete
  6. Merhaba Anercim,
    Uzunnn bir aradan sonra nihayet bilgisayar başına geçebildim :) Çok sevdiğim blogcularımın sayfalarını gezmeye başladım. Senin de Hollanda kokulu yazılarını özlemişim. Dilerim ara vermeksizin tekrar buralarda olur, güzel yazılarını okurum.
    Sevgilerimle,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinemcim nerelerdesin sen ? ozlettin kendini. Hosgeldin tekrardan :)
      Bende seni ozledim. Umarim hersey istedigin gibi gidiyordur
      Birlikte guzel paylasimlarda bulusmak uzere
      Sevgilerimle

      Delete
  7. Ne güzel her şey, her olay bir kutlama havasına bürünüyor... Bol şans diyelim biz de o zaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet Hollandalilar her ani kutlamak icin yapmayacaklari sey yok :) oksursen ondan festival cikarir hemen evlerinde susler asmaya baslarlar :D

      Delete
  8. Hollanda tacı ve turuncu gözlüklerinizle çoook şirin olmuşsunuz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim o sizin guzel yureginiz ;)

      Delete
  9. merhaba ,mac gunu ben ve iki oglum(esim dunya kupasina pek bir ilgisiz erkenden yerine yatti)heyecanla televizyon basinda yerimizi aldik.buyuk oglum butun oyuncularin secerelerini anlatti,nerede oynadiklarini kac yasinda olduklarini falan filan(kendisi tam bir futbol hastasi)kucuk oglum ve bende iki uzayli gibi onu dinledik.Oglum , Hollandanin bu macta pek sansli olmadigini maci ne yazikki ispanyanin alma ihtimalinin yuksek oldugunu ongordu.fakat ilerleyen dakikalarda butun hollandayla birlikte bizde soka girdik.Oglumun halini gormeliydiniz hoplaya ziplaya, sacini basini yolaraktan bir yandan elinde telefon facebook daki diger soka giren arkadaslariyla coskusunu paylasip kritik yapiyordu.guzel bir sonuctu ve yavrularim ve tum mahalleyle birlikte Hollanda bayram yapti tabiki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Ipek :)
      Aslina bakarsan benim esimde pek ilgili sayilmaz. Sanirim biraz benim zorlamamla oldu diyebilirim. Cok koyu bir Galatasarayliyimdir. Oglun gibi secerelerini bilirim tum futbolcularin. Benim sayemdede esimde Gsli oldu ve simdi futbola ilgisi artti.
      Senin ve kucuk oglunun uzayli gibi bakmasini gozumde canlandirdim, cok sirin. guldum :) Seni cok iyi anliyorum, genelde bende futboldan konusunca annemde senin tepkilerini verir bana :)
      Oglunun ongoruleri aslinda cok yerinde. Cunku gecen dunya kupasindada onlara yenilmistik ve oglunda kesin biliyordur, Hollanda takimi cok yeni, birbirlerine tam uyumlari yok su anda ve Ispanya'nin takimi cok guclu ve birbirleriyle uzun sure oynadilar. Aslinda yenmemiz benim icinde buyuk bir supriz oldu duyebilirim :))
      Ayy kiyamam ona ben, sanirim oglunda ayni seyleri yasamisiz. bende ziplaya zipla buyuk bir sokta izledim maci. Hatta o kadar bagirmisim ki yan komsumuzun kopegi evde saklanacak yer aramis benim bagirislarimdan rahatsiz oldugu icin
      Ne mutlu bence sizde ailece ve bende kendimizi buraya ait hissediyoruz yada hissetmeye basladik diyelim ve icinde bulundugumuz ulke icin sevinip, heyecanlaniyoruz :))
      Bu aksamki mac icin esimle iddiaya girdim bana gore 5-0 Hollanda alir ona gore 7-0. Bakalim kim dondurma kazanacak aksam :))
      Ogullarinla eglenceli bir aksam ve guzel bir mac diliyorum
      Sevgilerimle :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)